malimalawi.reismee.nl

Bijna...

Hallo allemaal,

Nog 2 nachtjes slapen, en dan is het zover. Het grote “afscheid nemen” is begonnen. Familie en vrienden, werk en sportmaatjes, buren en je eigen huis…

Het is mooi en hartverwarmend om te zien hoeveel mensen met je meeleven en je het beste toewensen voor onze periode daar. Het is raar om afscheid te nemen, al is het eigenlijk maar voor 4 weken. Het is zo’n wereldreis dat het langer en definitiever lijkt.

Maar we hebben er zin in. De koffer staat zo goed als gepakt, de laatste spulletjes moeten nog even gekocht worden en alle goede tips van andere vrijwilligers worden verwerkt op de meeneemlijst.
Huis wordt nog even gepoetst, zodat de house-sitters er schoon en fris in kunnen.

En dan komt de lange reis. Op Schiphol treffen we ook Marjan, een andere vrijwilliger die ook naar Lilongwe gaat, om samen verder te reizen. Donderdag om 20:00 uur vertrekken we vanaf Schiphol om vervolgens rond 12 uur de volgende dag aan te komen op Lilongwe Airport. De start van het avontuur!

Tot gauw,

Knuffel, Mariska en Lisa

Reacties

Reacties

Moniqie

Ahhhhhhhh zo spannend allemaal. Geniet er van.... Kus van mij

Marianne

Waaa tis zover!!! Geniet er van zusje, doe voorzichtig en maak er wat moois van!

Henriëtte

Wat leuk om jullie te volgen via deze blog! En wat is ons landje toch klein, zit ik net bij jullie profiel te kijken... zie ik nog een bekende..Mariska!( van Leeuwen) Jou ken van ik van de kweekweg!( waar ik oproeper was destijds)
Heeel veel succes en hopelijk hebben jullie een goede reis daar naar toe! Ga jullie zeker volgen:-D

Maak er wat van, en dat zal jullie zeker lukken!!

Liefs Henriëtte

jeen

hoe was het daar in Malawi maar ik heb jou ook wel gemist hoor en ik geef jou een goede reis gewenst. groetjes jeen van hell.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood